Jäsenyys

Toivotamme uudet jäsenet tervetulleiksi yhdistykseen!

Henkilöjäsenyys

Miten liittyä yhdistyksen henkilöjäseneksi?

Suomi - Korean Tasavalta -yhdistys on avoin kaikille kiinnostuneille yksityishenkilöille. Jäsenyyttä haetaan täyttämällä sähköinen hakemus sivun alta. Yhdistyksen hallitus käsittelee hakemuksen ja hyväksymisen jälkeen lähetetään uudelle jäsenelle lasku jäsenmaksun suorittamiseksi. Jäsenmaksu on yksityishenkilöiltä 30 €/ vuosi. Jäsenmaksu maksetaan tilille FI36 1372 3000 0408 67. Yhdistyksen jäsenen kanssa samassa kotitaloudessa asuvat henkilöt voivat liittyä yhdistykseen perhejäseniksi. Perhejäsenmaksu on 10 €/ hlö/ vuosi. Jäsenrekisteriä varten yhdistys tarvitsee tällöin perhejäsenen koko nimen ja sähköpostiosoitteen.

Hakulomakkeen tietoja käsitellään tietosuojaselosteen mukaisesti. Tietosuojasta voit lukea lisää täältä.

Tukijäsenyys

Kiinnostaako tukijäsenyys?

Tukijäsenyys tarjoaa yrityksille ja yhteisöille erinomaisen verkottumisalustan ja mahdollistaa organisaation edustajien osallistumisen yhdistyksen toimintaan suuremmallakin joukolla. Jäsentiedote ja tukijäsenmaksu lähetetään organisaation ilmoittamalle yhteyshenkilölle. Tukijäsenmaksu on 150 €/ vuodessa ja mukaan liittyminen onnistuu täyttämällä oheinen tukijäsenhakemus.